Stołówka
HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY W ROKU SZKOLNYM 2021/ 2022
MIESIĄC |
ILOŚĆ DNI |
WYSOKOŚĆ OPŁATY |
UWAGI |
TERMIN WPŁAT |
PAŹDZIERNIK |
20 dni 1- 29 X |
20 dni x 3,00 = 60,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 IX 2021. |
LISTOPAD |
19 dni 2- 30 XI |
19 dni x 3,00 = 57,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 X 2021. |
GRUDZIEŃ |
16 dni 1- 22 XII |
16 dni x 3,00 = 48,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 XI 2021. |
STYCZEŃ |
19 dni 3- 31 I |
19 dni x 3,00 = 57,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 XII 2021. |
LUTY |
10 dni 1- 11 II, 28 II |
10 dni x 3,00 = 30,00 zł |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 I 2022. |
|
MARZEC |
23 dni 1- 31 III |
23 dni x 3,00 = 69,00 zł |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 II 2022. |
|
KWIECIEŃ |
17 dni 1- 29 IV |
17 dni x 3,00 = 51,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 III 2022. |
MAJ |
17 dni 4- 31 V |
17 dni x 3,00 = 51,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 IV 2022. |
CZERWIEC |
15 dni 1- 24 VI |
15 dni x 3,00 = 45,00 zł |
Możliwość dokupienia obiadu |
Wpłaty należy dokonać do dnia 27 V 2022. |
Koszt jednorazowego posiłku w stołówce szkolnej wynosi 3,00 zł.
Opłatę można wyliczyć przez pomnożenie ilości dni planowanej obecności dziecka w stołówce przez ww. kwotę 3,00 zł.
Opłaty za posiłki można dokonać jedynie przelewem, na konto bankowe o numerze:
14 1020 2313 0000 3502 0573 2773
Wpłaty na rzecz Miasta Katowice są wolne od opłat.
Prawidłowo opisana wpłata za obiady powinna zawierać:
skróconą nazwę szkoły, imię i nazwisko dziecka oraz nazwę miesiąca jakiego dotyczy opłata:
Np.
SP33, JAN KOWALSKI, KLASA, OBIADY WRZESIEŃ
Wszelkie pytania prosimy kierować do szkolnego intendenta droga telefoniczną lub mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011
z dnia 25 października 2011 r. (…)
SUBSTANCJE LUB PRODUKTY POWODUJĄCE ALERGIE LUB REAKCJE NIETOLERANCJI
1. Zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz, kamut lub ich odmiany hybrydowe, a także produkty pochodne, (…)
2. Skorupiaki i produkty pochodne;
3. Jaja i produkty pochodne;
4. Ryby i produkty pochodne, (...)
5. Orzeszki ziemne (arachidowe) i produkty pochodne;
6. Soja i produkty pochodne, (…)
7. Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą),
8. Orzechy, tj. migdały, orzechy laskowe), orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzeszki pekan, orzechy brazylijskie, pistacje/orzechy pistacjowe, orzechy makadamia lub orzechy Queensland, a także produkty pochodne, (...)
9. Seler i produkty pochodne;
10. Gorczyca i produkty pochodne;
11. Nasiona sezamu i produkty pochodne;
12. Dwutlenek siarki i siarczyny (...)
13. Łubin i produkty pochodne;
14. Mięczaki i produkty pochodne.
Rodzice zobowiązani są do złożenia deklaracji dot. warunków korzystania ze stołówki szkolnej!
Deklaracja dotycząca warunków korzystania ze stołówki szkolnej.odt
Zgodnie z zarządzeniem Dyrektora SP-33 w Katowicach opłat za obiady w stołówce szkolnej dokonuje się do 10-go każdego miesiąca (proszę pamiętać że 10-ty to data zaksięgowania opłaty na koncie szkoły)
Procedura postępowania wobec dłużników:
- Ustne przypomnienie dziecku o mijającym terminie opłat
- Pisemne przypomnienie rodzicom lub opiekunom o mijającym terminie opłat za pośrednictwem dziecka poprzez zeszyt korespondencyjny lub informację wysłaną na podany adres e-mail.
- Telefoniczne poinformowanie rodziców bądź opiekunów przez wychowawcę
- Wezwanie do zapłaty wysłane do rodziców bądź opiekunów listem poleconym.
- W przypadku braku wpłaty do 10-go danego miesiąca wydawanie dziecku posiłku zostaje wstrzymane, a wobec rodziców bądź opiekunów zostaną wszczęte procedury mające na celu uregulowanie zaległych należności zgodnie z obowiązującym prawem.
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej SP nr 33:
-
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej:
- Osobami uprawnionymi do korzystania ze stołówki szkolnej są uczniowie i pracownicy szkoły.
- Stołówka szkolna czynna jest w godzinach 12:00- 15:00.
Posiłki wydawane są uczniom po zakończonych lekcjach oraz w czasie przerw obiadowych:
12:20- 12:40 klasy I- V SP
13:25- 13:40 klasy VI- VIII SP, Uczniowie korzystający ze świetlicy szkolnej przebywają na stołówce pod opieką wychowawców.- Za porządek i pomoc dzieciom podczas wydawania i spożywania posiłków odpowiedzialni są: kierownik świetlicy, wychowawcy świetlicy oraz intendentka.
- Rodzice zobowiązani są do złożenia deklaracji dotyczącej korzystania ze stołówki szkolnej
(zał. 1) i podania aktualnego nr konta bankowego, na które przelewane są zwroty i nadpłaty.
- Koszt jednego pełnego posiłku dla ucznia wynosi 3,00 zł.
- Koszt jednego posiłku dla nauczyciela wprowadzany jest zarządzeniem dyrektora.
- Miesięczną opłatę za obiady należy wpłacać (z wyprzedzeniem) do 27 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym dziecko/nauczyciel będzie korzystać z posiłków.
Brak wpłaty w wyżej wymienionym terminie będzie traktowany jako rezygnacja z dalszego korzystania z posiłków.
Osoba opłacająca posiłki po terminie tj. po 27 dniu miesiąca, zobowiązana jest do dostarczenia dowodu zapłaty drogą mailową lub w wersji papierowej intendentowi szkoły.
Za nieterminowe wpłaty obligatoryjnie naliczane są kwartalnie odsetki ustawowe na podstawie art. 481 Kodeksu Cywilnego.
- Roczny harmonogram wpłat za obiady w ciągu roku szkolnego znajduje się w zakładce- Rodzice, na stronie internetowej szkoły oraz na tablicy informacyjnej przy portierni szkolnej.
Wysokość opłat za posiłki w danym miesiącu nie jest obligatoryjna. W przypadku wycieczek szkolnych lub planowanych nieobecności opłatę można pomniejszyć. Opłata może ulec modyfikacji również ze względu na chęć wykupienia obiadu dziecku w dniu wolnym od zajęć dydaktycznych. Każdą ze zmian należy zaznaczyć w tytule wpłaty, a także zgłosić u intendentki lub przesłać informację na adres mailowy stołówki.
- Opłaty za posiłki można dokonać jedynie przelewem, na konto bankowe o numerze
14 1020 2313 0000 3502 0573 2773.
Wpłaty na rzecz Miasta Katowice są wolne od opłat.
Prawidłowo opisana wpłata za obiady powinna zawierać skrócona nazwę szkoły, imię i nazwisko dziecka, klasę oraz nazwę miesiąca jakiego dotyczy opłata:
Np. SP33, JAN KOWALSKI, klasa 1a, OBIADY WRZESIEŃ
- Zwrot za niewykorzystane obiady przysługuje uczniowi w przypadku nieobecności ciągłej trwającej minimum 3 kolejne dni robocze.
Kwoty zwrotów za nieobecności, a także nadpłat zwracane są na zadeklarowane rachunki bankowe wpłacających do m-ca po zamknięciu okresu rozliczeniowego.
- Mailowy adres kontaktowy szkolnej stołówki to Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.