Szanowni Państwo,

wspólnie z Dziennikiem Zachodnim organizujemy telefoniczny dyżur ekspercki.

We wtorek,  13 lipca, w  godz. od 8.00 do 10.00, dzwoniąc pod nr 32 34 90 626 będziecie Państwo mogli uzyskać odpowiedzi na pytania, które dotyczą świadczenia 300 plus w ramach programu „Dobry Start”:

* kogo dotyczy wsparcie?
* jak można je otrzymać?
* kiedy należy złożyć wniosek?
* w jaki sposób to zrobić?
* co należy przygotować, zanim przystąpimy do składania wniosku?

Relacja z dyżuru – odpowiedzi na najczęstsze pytania – zostanie opublikowana na łamach Dziennika Zachodniego.

Od tego roku obsługą programu „Dobry start” zajmuje się ZUS, a nie jak poprzednio ośrodki pomocy społecznej. Osoby uprawnione mogą składać wnioski tylko elektronicznie, a wyplata świadczeń odbywa się na rachunek bankowy.

Osoby, które mają wątpliwości i pytania związane z wnioskowaniem o świadczenie na wyprawkę szkolną dla dzieci zapraszamy do kontaktu telefonicznego ze specjalistą ZUS już 13 lipca w godz. od 8.00 do 10.00, pod nr tel. 32 34 90 626.

Dobry Start od ZUS

Od 1 lipca do 30 listopada można składać wnioski o świadczenie z rządowego programu Dobry Start (tzw. 300 plus). Od tego roku przyznawaniem i wypłatą tych świadczeń zajmuje się ZUS. Wnioski można złożyć wyłącznie elektronicznie – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. Świadczenia trafią wyłącznie na rachunki bankowe.

W ramach programu Dobry Start rodzice i opiekunowie dzieci mogą otrzymać jednorazowe wsparcie w wysokości 300 zł na zakup podręczników i artykułów szkolnych.

Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada wyłącznie online:

* przez serwisy bankowości elektronicznej tych banków, które udostępniły taką możliwość,

* na portalu PUE ZUS,

* na portalu Emp@tia.

Od 1 lipca 2021 r. obsługą wniosków, przyznawaniem i wypłatą świadczeń zajmuje się ZUS. Dlatego wszystkie informacje o złożonym wniosku i świadczeniu będą dostępne na portalu PUE ZUS. Osoby, które nie mają jeszcze swojego profilu na PUE ZUS, mogą go założyć samodzielnie przez internet lub z pomocą pracownika ZUS - w naszej placówce, podczas e-wizyty, w czasie naszego dyżuru w innej instytucji.

ZUS wypłaci pieniądze tylko na konto bankowe wskazane we wniosku. Wypłata będzie realizowana:

* do 30 września 2021 r. – na podstawie wniosków złożonych do końca sierpnia,

* w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku – na podstawie wniosków składanych od września.

Aby ułatwić wypełnianie i składanie wniosku o świadczenie z programu Dobry Start przez rodziców, opiekunów prawnych oraz osoby sprawujące pieczę nad dzieckiem, na PUE ZUS udostępniliśmy intuicyjny kreator wniosków. Kreator krok po kroku prowadzi wypełniającego wniosek przez proces uzupełniania wymaganych danych i informacji.

Każda osoba, która będzie potrzebowała wsparcia w złożeniu wniosku o świadczenie z programu Dobry Start może liczyć na pracowników ZUS. Pomoc można uzyskać:

* na specjalnej infolinii pod numerem 22 290 22 02 w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 8.00 –15.00

* w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7.00 –18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., * we wszystkich placówkach ZUS oraz podczas e-wizyty w ZUS,

* w trakcie dyżurów pracowników ZUS w siedzibach urzędów miasta, gminy, Poczty Polskiej i KRUS (informacje o dyżurach dostępne na https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start/dyzury-dobry-start).

Więcej informacji na https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start

Dobry Start 300

Szanowni Państwo!

Przypominamy o rekrutacji uzupełniającej  do oddziału przedszkolnego, która odbędzie się

w dniach 14 – 16.07.2021 do godziny 15.00. Rekrutacja odbywa się w wersji elektronicznej.

Na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce REKRUTACJA znajdą Państwo istotne

informacje, a także link do rejestracji, który będzie aktywny w wyżej wymienionym terminie.

Zapraszamy!

Informujemy, że w dniach 22-23 czerwca odbędzie się rekrutacja uzupełniająca do klasy 4 sportowej. Wniosek do oddziału sportowego wraz z z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym należy złożyć w kopercie do skrzynki podawczej przy portierni szkoły. Dokumenty są dostępne na stronie internetowej szkoły w zakładce rekrutacja. 
do góry