Konkursy
Między 18.09 a 13.10.2017 odbył się koknkurs dotyczacy prezentacji na temat wakacji. Uczniowie mieli przygotować 10 slajdów opisanych w j. niemieckim.
I miejsce - Aleksandra Lange z kl. 3A gim
II miejsce - Denis Główka z kl. 2C gim., Paweł Płatek z kl. 2C gim., Klaudia Pfeifer z kl. 3A gim
III miejsce - Natalia Żurek z kl. 3A gim., Barbara Chryc z kl. 2A gim.
WYNIKI
KOMPUTEROWEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO
„Jedz owoce i warzywa” dla klas 1-3
17.10.2017 r.
Klasy 1
I miejsce – Joanna Swędzioł 1b,
Łukasz Kwiatkowski 1b, Wioletta Sobczyk 1b,
Nina Klabun 1c
Klasy 2
I miejsce – Wiktor Waniek 2b,
Piotr Waligóra 2b
II miejsce – Jan Wątroba 2b
III miejsce – Tamara Kuczyńska 2b
Klasy 3
I miejsce – Adam Krasowiecki 3d, Bartosz Brożyna 3f, Małgorzata Kycler 3g, Krzysztof Wieczerniak 3g, Roksana Dyl 3g, Anna Zbyrowska 3g, Petar Stoykov 3g
II miejsce – Julia Borawska 3f, Szymon Gamrat 3g
III miejsce - Konrad Tułowiecki 3e, Marta Kocerba 3e, Julia Kulik 3e, Oliwia Bruchlikowska 3f
GRATULUJEMY!
DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Narysujcie lub namalujcie posługując się komputerem - programem „Paint” - pracę na temat:
„Jedz owoce i warzywa”
Autorzy najlepszych i najbardziej pomysłowych prac zostaną wybrani przez wychowawców do udziału w konkursie szkolnym, który odbędzie się
17.10. 2017 r. w godzinach 15.00-17.00.
Wykonany przez Was plakat ma zachęcać do spożywania warzyw i owoców. Klasy 2 i 3 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie.
Opiekun konkursu: Beata Mąsior
W dniu 31.03.2017 roku w naszej Szkole odbyła się Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Janie Pawle II. Udział w niej wzięło 58 uczniów z naszej szkoły. Na poziomie szkoły podstawowej mamy aż trzech laureatów: Anna Węgrzyn z 6 c zajęła 3 miejsce, Natalia Nagórnik z 6b zajęła 7 miejsce, a Bartłomiej Janda z 6a zajął 15 miejsce.
Gratulujemy!
Po przesłuchaniu 25 wykonawców, po burzliwych obradach, płynących w atmosferze przyjaźni, pokoju i zgodności, stwierdzając bardzo wysoki poziom, Szanowne Jury postanowiło przyznać nagrody i wyróżnienia młodym adeptom wokalnej dyscypliny :)
Grand Prix - Lidia Drozdowska z kl. 6c
W kategorii: soliści klas I-III Szkoła Podstawowa:
Zapraszamy
Cele konkursu:
- Zachęcanie uczniów do czytania i czerpania wiedzy z książek.
- Popularyzacja lapbooka jako atrakcyjnej i nowoczesnej formy w edukacji.
- Popularyzacja wykorzystania TIK przez uczniów do promowania swojej wiedzy.
- Rozwijanie umiejętności plastycznych.
- Budzenie wrażliwości estetycznej.
- Doskonalenie umiejętności zaprezentowania własnej wiedzy.
Uczestnicy konkursu:
Uczniowie 1-3, tworzą lapbooka, w którym pokażą zalety płynące z czytania książek.
Uczniowie klas 4-8 szkoły podstawowej, tworzą prezentację multimedialną o korzyściach związanych z czytaniem książek.
Organizatorzy konkursu:
Martyna Urbańska-Szczęsna, Katarzyna Wyrobek-Rak
Warunki konkursu:
1.Każdy z uczestników konkursu ma za zadanie samodzielnie wykonać i opracować lapbooka / prezentację multimedialną o korzyściach płynących z czytania książek..
- Lapbook;powinien zawierać - wiadomości, cytaty, rysunki, argumenty i ciekawostki na temat zalet czytania. Praca powinna być wykonana z trwałych materiałów, różnymi technikami i metodami w formie pisemnej oraz rysunkowej z zachowaniem konstrukcji lapbooka. Nie dopuszcza się prac wykonanych z materiałów sypkich.
Praca powinna być wykonana z papieru o wymiarach A3 lub A2 i zawierać minimum 6 kieszeni, schowków itp.
- Lapbook, czyli książka na kolanach jest rodzajem teczki tematycznej, w której możemy umieścić wiadomości na wybrany temat. Informacje te jednak nie są gromadzone jak wycinki z gazet. Taka teczka pełni raczej funkcję interaktywnej przestrzeni na rysunki, opowiadania, wykresy, słówka, terminy, zdjęcia. To wszystko umieszczone jest w kieszonkach, książeczkach o przeróżnych kształtach i na karteczkach.
Prezentacja multimedialna (min. 5 slajdów max. 10) powinien być wykonany samodzielnie przez ucznia powinna być stworzona w aplikacji google-prezentacje i dołączona w classroom kod zajęć: qaxf4hg
Powinna zawierać argumenty, przykłady, animacje, dane o korzyściach płynących z czytania książek.
- Każdy z uczniów może złożyć na konkurs jedną pracę.
- Praca wykonana w grupach nie będzie oceniana.
- Praca powinna zostać podpisana na odwrocie/slajd tytułowy danymi osobowymi: imię i nazwisko autora pracy, klasa.
- Prace złożone na konkurs przechodzą na własność Organizatora Konkursu.
Termin składania prac:
Prace należy dostarczyć świetlicy szkolnej do 12 maja 2023 roku.
Ocena prac i nagrody:
- Prace konkursowe zostaną ocenione przez Komisję Konkursową powołaną przez Organizatora Konkursu.
- Podczas oceny Komisja będzie zwracała uwagę na: samodzielność wykonania i wkład pracy, oryginalność, pomysłowość, ciekawe ujęcie tematu, poprawność merytoryczną, stylistyczną, ortograficzną , interpunkcyjną, zgodność z tematem i estetykę.
- Za wyróżnione prace Komisja przyzna nagrody.
- O wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej szkoły.
- Laureaci zostaną zaproszeni na uroczysty finał konkursu połączony z wręczeniem nagród i wystawą prac uczestników konkursu w terminie wyznaczonym przez Organizatora.
KONKURS „KODUJĘ i ZYSKUJĘ - BEZPIECZNY INTERNET”.
Celem
konkursu jest rozwijanie zainteresowań informatycznych i wyobraźni wśród uczniów oraz inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych, zaznajomienie z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu.
Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I – VIII.
Uczestnicy będą oceniani w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 1-4 i klasy 5-8.
2. Osoby biorące udział w konkursie przygotowują historyjkę obrazkową (animację) w programie
SCRATCH na temat BEZPIECZEŃSTWA W INTERNECIE. Wskazują zagrożenia i korzyści związane z korzystaniem z Internetu.
3. Historyjka powinna być spójna i logiczna oraz posiadać świat przedstawiony (miejsce akcji, bohaterów, wydarzenia ułożone w porządku chronologicznym, musi zawierać dialogi między postaciami).
4. Prace powinny być wykonane indywidualnie. Animacja nie może być modyfikacją innych projektów, ma uruchamiać się po kliknięciu na „flagę”. Materiały wykorzystane w pracy mogą pochodzić z biblioteki dostępnej w programie lub zostać wykonane własnoręcznie w Scratchu. Gotowe projekty, należy przesyłać na szkolnej platformie Classroom. Kod dołączenia do konkursu: bkqfme7
5. Termin przesyłania
prac: 22.10.2024, ogłoszenie wyników 23.10.2024 roku.
Wyniki zostaną umieszczone na stronie internetowej naszej szkoły.