Ułatwienia dostępu

Między 18.09 a 13.10.2017 odbył się koknkurs dotyczacy prezentacji na temat wakacji. Uczniowie mieli przygotować 10 slajdów opisanych w j. niemieckim.

I miejsce - Aleksandra Lange z kl. 3A gim
II miejsce - Denis Główka z kl. 2C gim., Paweł Płatek z kl. 2C gim., Klaudia Pfeifer z kl. 3A gim
III miejsce - Natalia Żurek z kl. 3A gim., Barbara Chryc z kl. 2A gim.

WYNIKI

KOMPUTEROWEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

„Jedz owoce i warzywa” dla klas 1-3

17.10.2017 r.

Klasy 1

I miejsce – Joanna Swędzioł 1b,

Łukasz Kwiatkowski 1b, Wioletta Sobczyk 1b,

Nina Klabun 1c

Klasy 2

I miejsce – Wiktor Waniek 2b,

Piotr Waligóra  2b

II miejsce – Jan Wątroba 2b

III miejsce –  Tamara Kuczyńska 2b

Klasy 3

I miejsce – Adam Krasowiecki 3d, Bartosz Brożyna 3f, Małgorzata Kycler 3g, Krzysztof Wieczerniak 3g, Roksana Dyl 3g, Anna Zbyrowska 3g, Petar Stoykov 3g

II miejsce – Julia Borawska 3f, Szymon Gamrat 3g

III miejsce -  Konrad Tułowiecki 3e, Marta Kocerba 3e, Julia Kulik 3e, Oliwia Bruchlikowska 3f 

GRATULUJEMY!

DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Narysujcie lub namalujcie posługując się komputerem - programem „Paint” - pracę na temat:

„Jedz owoce i warzywa”

Autorzy najlepszych i najbardziej pomysłowych prac zostaną wybrani przez wychowawców do udziału w konkursie szkolnym, który odbędzie się

17.10. 2017 r. w godzinach 15.00-17.00.

Wykonany przez Was plakat ma zachęcać do spożywania warzyw i owoców. Klasy 2 i 3 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie.

Opiekun konkursu: Beata Mąsior

2017 10 04 175552

W dniu 31.03.2017 roku w naszej Szkole odbyła się Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Janie Pawle II. Udział w niej wzięło 58 uczniów z naszej szkoły. Na poziomie szkoły podstawowej mamy aż trzech laureatów: Anna Węgrzyn z 6 c zajęła 3 miejsce, Natalia Nagórnik z 6b zajęła 7 miejsce, a Bartłomiej Janda z 6a zajął 15 miejsce.

Gratulujemy!

  • WP_20170613_003
  • WP_20170613_008
  • WP_20170613_009
 

Po przesłuchaniu 25  wykonawców, po burzliwych obradach, płynących w atmosferze przyjaźni, pokoju i zgodności, stwierdzając bardzo wysoki poziom, Szanowne Jury postanowiło przyznać nagrody i wyróżnienia młodym adeptom wokalnej dyscypliny :)

Grand Prix  - Lidia Drozdowska z kl. 6c

W kategorii: soliści klas I-III Szkoła Podstawowa:

Czytaj więcej...Wyniki XVII Szkolnego Konkursu Piosenki - Śpiewać Każdy Może

ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI 1

 

 

 

Zapraszamy

 

Cele konkursu:

  1. Zachęcanie uczniów do czytania i czerpania wiedzy z książek.
  2. Popularyzacja lapbooka jako atrakcyjnej i nowoczesnej formy w edukacji.
  3. Popularyzacja wykorzystania TIK przez uczniów do promowania swojej wiedzy.
  4. Rozwijanie umiejętności plastycznych.
  5. Budzenie wrażliwości estetycznej.
  6. Doskonalenie umiejętności zaprezentowania własnej wiedzy.

Uczestnicy konkursu: 

Uczniowie 1-3, tworzą lapbooka, w którym pokażą zalety płynące z czytania książek.

Uczniowie klas 4-8 szkoły podstawowej, tworzą prezentację multimedialną o korzyściach związanych z czytaniem książek.

Organizatorzy konkursu:

Martyna Urbańska-Szczęsna, Katarzyna Wyrobek-Rak

Warunki konkursu: 

1.Każdy z uczestników konkursu ma za zadanie samodzielnie wykonać i opracować lapbooka / prezentację multimedialną o korzyściach płynących z czytania książek..

  1. Lapbook;powinien zawierać - wiadomości, cytaty, rysunki, argumenty i ciekawostki na temat zalet czytania. Praca powinna być wykonana z trwałych materiałów, różnymi technikami i metodami w formie pisemnej oraz rysunkowej z zachowaniem konstrukcji lapbooka. Nie dopuszcza się prac wykonanych z materiałów sypkich.

 Praca powinna być wykonana z papieru o wymiarach A3 lub A2 i zawierać minimum 6 kieszeni, schowków itp.

  1. Lapbook, czyli książka na kolanach jest rodzajem teczki tematycznej, w której możemy umieścić wiadomości na wybrany temat. Informacje te jednak nie są gromadzone jak wycinki z gazet. Taka teczka pełni raczej funkcję interaktywnej przestrzeni na rysunki, opowiadania, wykresy, słówka, terminy, zdjęcia. To wszystko umieszczone jest w kieszonkach, książeczkach o przeróżnych kształtach i na karteczkach.

Prezentacja multimedialna (min. 5 slajdów max. 10) powinien być wykonany samodzielnie przez ucznia powinna być stworzona w aplikacji google-prezentacje i dołączona w classroom kod zajęć: qaxf4hg

Powinna zawierać argumenty, przykłady, animacje, dane o korzyściach płynących z czytania książek.

  1. Każdy z uczniów może złożyć na konkurs jedną pracę.
  2. Praca wykonana w grupach nie będzie oceniana.
  3. Praca powinna zostać podpisana na odwrocie/slajd tytułowy danymi osobowymi: imię i nazwisko autora pracy, klasa.
  4. Prace złożone na konkurs przechodzą na własność Organizatora Konkursu.

Termin składania prac:

Prace należy dostarczyć świetlicy szkolnej do 12 maja 2023 roku.

Ocena prac i nagrody:

  1. Prace konkursowe zostaną ocenione przez Komisję Konkursową powołaną przez Organizatora Konkursu.
  2. Podczas oceny Komisja będzie zwracała uwagę na: samodzielność wykonania i wkład pracy, oryginalność, pomysłowość, ciekawe ujęcie tematu, poprawność merytoryczną, stylistyczną, ortograficzną , interpunkcyjną, zgodność z tematem i estetykę.
  3. Za wyróżnione prace Komisja przyzna nagrody.
  4. O wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej szkoły.
  5. Laureaci zostaną zaproszeni na uroczysty finał konkursu połączony z wręczeniem nagród i wystawą prac uczestników konkursu w terminie wyznaczonym przez Organizatora.

 

 

KONKURS „KODUJĘ i ZYSKUJĘ - BEZPIECZNY INTERNET”.
Celem
konkursu jest rozwijanie zainteresowań informatycznych i wyobraźni wśród uczniów oraz inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych, zaznajomienie z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu.

Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I – VIII.
Uczestnicy będą oceniani w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 1-4 i klasy 5-8.
2. Osoby biorące udział w konkursie przygotowują historyjkę obrazkową (animację) w programie
SCRATCH na temat BEZPIECZEŃSTWA W INTERNECIE. Wskazują zagrożenia i korzyści związane z korzystaniem z Internetu. 
3. Historyjka powinna być spójna i logiczna oraz posiadać świat przedstawiony (miejsce akcji, bohaterów, wydarzenia ułożone w porządku chronologicznym, musi zawierać dialogi między postaciami).
4. Prace powinny być wykonane indywidualnie. Animacja nie może być modyfikacją innych projektów, ma uruchamiać się po kliknięciu na „flagę”. Materiały wykorzystane w pracy mogą pochodzić z biblioteki dostępnej w programie lub zostać wykonane własnoręcznie w Scratchu. Gotowe projekty, należy przesyłać na szkolnej platformie Classroom. Kod dołączenia do konkursu: bkqfme7 

5. Termin przesyłania
prac: 22.10.2024, ogłoszenie wyników 23.10.2024 roku.

Wyniki zostaną umieszczone na stronie internetowej naszej szkoły.

scratch konkurs

do góry