Ułatwienia dostępu

Poznaliście już wiele baśni. W związku z tym, zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie.
Narysujcie lub namalujcie posługując się komputerem - programem „Paint” - pracę na temat:
„Projekt okładki ulubionej baśni”

„Czytaj więcej”Ogłoszenie Konkursu „Projekt okładki ulubionej baśni” 2023

Konkurs odbył się w drugiej połowie września 2023 r.

Klasy I - V

I miejsce - Kacper Wasilewski 4a

II miejsce  - Julia Lulewicz 3d

III miejsce  - Wiktoria Wilczek 5a,

Mikołaj Matusiak 5c

Klasy VI - VIII

I miejsce - Marcel Wasilewski 7a

II miejsce  - Zofia Borawska 6d

III miejsce   - Wiktor Grusznik 6e,

Michał Cąpała 6e

GRATULUJEMY!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Zapraszamy do wzięcia udziału w komputerowym konkursie plastycznym na plakat „Jedz owoce i warzywa” 

DLA KLAS I – VIII

Cele konkursu

  • Rozwijanie zainteresowań plastycznych i wyobraźni twórczej.
  • Zwrócenie uwagi na potrzebę zdrowego odżywiania.
  • Kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych.
  • Doskonalenie posługiwania się programem graficznym „Paint”.

Uczniowie chętni do wzięcia udziału w konkursie dołączają do zajęć: Komputerowy Konkurs - „Jedz owoce i warzywa!" dla klas 1-8” w Classroom kodem: 3bchyru i przesyłają w zadaniu swoją pracę z opisem: imię, nazwisko, klasa.(Do 30.09.2023).
Zadanie konkursowe:
Wykonany w programie "Paint" plakat ma zachęcać do spożywania warzyw i owoców. Klasy 2-8 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie.
Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami.
Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint”. Ogłoszenie wyników na stronie szkoły w dniu 2.10.2023.
Koordynator konkursu: Beata Mąsior

  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 2
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Dziękujemy Wam za wspaniałe plakaty konkursowe. Świetnie radzicie sobie w malowaniu i rysowaniu myszką.
Oto wyniki konkursu na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”:
Kl. 1-3
1 miejsce -  Paulina Nazaryan 3b, Amelia Kulig 1e
2 miejsce  - Kornelia Kliszcz 2a, Hiacynta Jekiel 2c
3 miejsce  - Julia Lulewicz 2d
Kl. 4 - 8
1 miejsce –Maja Stasiak 8d
2 miejsce -  Paulina Zuchara 5a, Miłosz Kliszcz 5c
3 miejsce – Mikołaj Matusiak 4c
 GRATULUJEMY WSZYSTKIM UCZESTNIKOM I ŻYCZYMY DALSZYCH SUKCESÓW!

ZESPÓŁ PROMOCJI ZDROWIA

Zapraszamy uczniów klas 1 - 8 do wzięcia udziału w komputerowym
konkursie plastycznym na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.
Celem konkursu jest:
- uświadomienie roli mleka w rozwoju człowieka,
- promowanie zasad zdrowego odżywiania,
- rozwijanie dziecięcej wyobraźni i aktywności twórczej,
- ćwiczenie umiejętności wykorzystania komputera i programu graficznego „Paint”,
- odkrycie przez uczestniczące w konkursie dzieci własnych uzdolnień,
- kształtowanie poczucia estetyki i smaku artystycznego.
Zadanie konkursowe:
Wykonany w programie „Paint" plakat ma zachęcać do spożywania mleka. Klasy 2- 8 powinny przygotować hasło, które umieszczą na plakacie.
Najlepsze prace wykonane podczas konkursu zostaną nagrodzone dyplomami.
Przy ocenie prac brane będą pod uwagę: zgodność pracy z tematem, indywidualny pomysł, ciekawa kompozycja i umiejętność posługiwania się programem graficznym „Paint”.
Konkurs odbywa się w Tygodniu Zdrowia (prace należy przesyłać  w Classroom, kod konkursu: 2cehsoi) do 4.04.2023 w zadaniu Konkurs na plakat „Pij mleko, będziesz wielki!”.

Ogłoszenie wyników nastąpi 5.04.2023 r. na stronie szkoły w zakładce „Konkursy” i w zadaniu w Classroom.

Wyniki konkursu historyczno-plastycznego, zorganizowanego w naszej szkole w ramach obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy wyklętych".

I miejsce: Iga Jakubiec klasa 4 c,

II miejsce: Natalia Kraczla klasa 4 c,

III miejsce: Regina Nwokolo a klasa 5 b.

Wyóżnienienia:

- Mikołaj Matusiak klasa 4 c,

- Kornelia Grabna klasa 5 a,

- Iwo Klinowski klasa 5 a,

- Artur Jekel klasa 4 a,

- Mateusz Pęgiel klasa 5 e.

Gratulujemy zwycięzcom!

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za liczny udział w konkursie.

k1

k2

REGULAMIN KONKURSU dla klas 1-2

na plakat, obrazek pt. „Bezpiecznie w Internecie" promujący bezpieczeństwo dzieci w Internecie.

Cele konkursu:

  1. Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych.
  2. Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.

REGULAMIN:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I, II.
  2. Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie pracę.
  3. Uczeń zgłaszający pracę zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
  4. Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Paint.
  5. Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła,

rysunki itp.) będą odrzucane.

  1. Nazwa pliku powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. jan_nowak_2b
  2. Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs Bezpiecznie w Internecie” Classroom.

Kod do konkursu dla klas 1-2: aim7tia

  1. Ocenie podlegać będzie:

- estetyka wykonania pracy

- oryginalność pomysłu

- zgodność z tematem

REGULAMIN KONKURSU DLA KLAS 3-8

na prezentację Classroom, pt. „Bezpiecznie w Internecie" promującą bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie.

Cele konkursu:

  1. Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych.
  2. Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.

REGULAMIN:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 3-8
  2. Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie prezentację.
  3. Uczeń zgłaszający prezentację zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
  4. Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Prezentacje Classroom w bieżącym zadaniu (kod konkursu: vmnv6qj )
  5. Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła, rysunki itp.) będą odrzucane. Należy wykonać rysunki w programie Paint i wkleić je do prezentacji.
  1. Nazwa autora powinna być napisana na slajdzie tytułowym, powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. Jan Nowak 7b
  2. Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs na prezentację Bezpiecznie w Internecie dla klas 3-8” Classroom.
  3. Ocenie podlegać będzie:

- treść haseł i ich czytelność,

- estetyka wykonania prezentacji,

- oryginalność pomysłu,

- zgodność z tematem.

  1. Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie powołana komisja konkursowa.
  2. Organizatorzy przewidują:
  3. a) dyplomy dla laureatów konkursu
  4. b) zamieszczenie prac na telebimie w szkole.
  5. Uwagi końcowe:

Terminy konkursu

  1. Czas trwania konkursu: 9.01. 2023 r. – 3.02. 2023 r.
  2. Przesłanie prezentacji w terminie do 3 lutego 2023 roku.
  3. Ogłoszenie wyników na stronie internetowej szkoły odbędzie się 6.02.2023 r.
 
 
 
1 miejsce - B. Samborski 6d
2 miejsce - Maks Kostorz 5b
3 miejsce - Amelia Kowalczyk 7a
Wyróżnienia: Emil Kolaczek 7b, Jan Adamiok 5d
 
Wszystkim laureatom gratulujemy.
TYDZIEŃ POLSKI - KONKURS FOTOGRAFICZNY
Wszystkich zainteresowanych fotografią zapraszamy do udziału w konkursie "Miejsca pamięci narodowej w mojej okolicy"! 
Wykonaj fotografię miejsca pamięci narodowej, np. pomnika, tablicy pamięci, cmentarzy harcerskich i żołnierskich itp. w Katowicach i okolicy.
Cel konkursu:
Rozbudzanie w sercach młodego pokolenia miłości do ojczystej ziemi, do regionu i miejscowości, w której żyjemy.
 Regulamin:
  • Prace powinny być związane z tematem konkursu.
  • W konkursie mogą brać udział uczniowie klas  1-3 i 4-8 SP33 w Katowicach.
  • Każdy uczestnik może oddać max. 2 zdjęcia.
  •  Wydrukowane i opisane (imię, nazwisko, klasa ucznia) zdjęcia należy przynieść do sali 218 (p. Piela) - segment klas młodszych.
  • Termin oddania prac mija 16 listopada 2022 r.
  • Fotografie oddane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  • Wyniki konkursu oraz wyróżnione zdjęcia zostaną zamieszczone na stronie szkoły www.sp33.katowice.pl oraz na ozdobnej tablicy przy wejściu do szkoły.
Przewidziano nagrody: książki, dyplomy, dodatkowe punkty z zachowania.
 
5

Komputerowy Konkurs Plastyczny „Jedz owoce i warzywa” został rozstrzygnięty.
Wszystkie prace były bardzo ciekawe i wykonane starannie.
Wyniki:

Klasy I - III
I miejsce - Oliwia Śliwa 3b
II miejsce  - Jagoda Tyla 3b
III miejsce  - Kacper Wasilewski 3a

Klasy IV - VI
I miejsce - Tymoteusz Skrzypczyk 5c
II miejsce  - Marcel Wasilewski 6a
III miejsce   - Aleksandra Abram 4b

ZWYCIĘZCOM GRATULUJEMY!

Konkurs na animację w programie Scratch w ramach Tygodnia Kodowania został rozstrzygnięty.
Klasy 1-3
Laureatka – Paulina Nazaryan z klasy 3b
Klasy 4-8
Laureat  -  Mateusz Łata z klasy 8f
Wyróżnienie: Małgorzata Wach z klasy 4c

ZWYCIĘZCOM GRATULUJEMY!

do góry