Bezpieczny internet
REGULAMIN KONKURSU dla klas 1-2
na plakat, obrazek pt. „Bezpiecznie w Internecie" promujący bezpieczeństwo dzieci w Internecie.
Cele konkursu:
- Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych.
- Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
REGULAMIN:
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I, II.
- Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie pracę.
- Uczeń zgłaszający pracę zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
- Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Paint.
- Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła,
rysunki itp.) będą odrzucane.
- Nazwa pliku powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. jan_nowak_2b
- Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs Bezpiecznie w Internecie” Classroom.
Kod do konkursu dla klas 1-2: aim7tia
- Ocenie podlegać będzie:
- estetyka wykonania pracy
- oryginalność pomysłu
- zgodność z tematem
REGULAMIN KONKURSU DLA KLAS 3-8
na prezentację Classroom, pt. „Bezpiecznie w Internecie" promującą bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie.
Cele konkursu:
- Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych.
- Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
REGULAMIN:
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 3-8
- Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie prezentację.
- Uczeń zgłaszający prezentację zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
- Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Prezentacje Classroom w bieżącym zadaniu (kod konkursu: vmnv6qj )
- Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła, rysunki itp.) będą odrzucane. Należy wykonać rysunki w programie Paint i wkleić je do prezentacji.
- Nazwa autora powinna być napisana na slajdzie tytułowym, powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. Jan Nowak 7b
- Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs na prezentację Bezpiecznie w Internecie dla klas 3-8” Classroom.
- Ocenie podlegać będzie:
- treść haseł i ich czytelność,
- estetyka wykonania prezentacji,
- oryginalność pomysłu,
- zgodność z tematem.
- Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie powołana komisja konkursowa.
- Organizatorzy przewidują:
- a) dyplomy dla laureatów konkursu
- b) zamieszczenie prac na telebimie w szkole.
- Uwagi końcowe:
Terminy konkursu
- Czas trwania konkursu: 9.01. 2023 r. – 3.02. 2023 r.
- Przesłanie prezentacji w terminie do 3 lutego 2023 roku.
- Ogłoszenie wyników na stronie internetowej szkoły odbędzie się 6.02.2023 r.
KONKURS „KODUJĘ i ZYSKUJĘ - BEZPIECZNY INTERNET”.
Celem
konkursu jest rozwijanie zainteresowań informatycznych i wyobraźni wśród uczniów oraz inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych, zaznajomienie z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu.
Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I – VIII.
Uczestnicy będą oceniani w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 1-4 i klasy 5-8.
2. Osoby biorące udział w konkursie przygotowują historyjkę obrazkową (animację) w programie
SCRATCH na temat BEZPIECZEŃSTWA W INTERNECIE. Wskazują zagrożenia i korzyści związane z korzystaniem z Internetu.
3. Historyjka powinna być spójna i logiczna oraz posiadać świat przedstawiony (miejsce akcji, bohaterów, wydarzenia ułożone w porządku chronologicznym, musi zawierać dialogi między postaciami).
4. Prace powinny być wykonane indywidualnie. Animacja nie może być modyfikacją innych projektów, ma uruchamiać się po kliknięciu na „flagę”. Materiały wykorzystane w pracy mogą pochodzić z biblioteki dostępnej w programie lub zostać wykonane własnoręcznie w Scratchu. Gotowe projekty, należy przesyłać na szkolnej platformie Classroom. Kod dołączenia do konkursu: bkqfme7
5. Termin przesyłania
prac: 22.10.2024, ogłoszenie wyników 23.10.2024 roku.
Wyniki zostaną umieszczone na stronie internetowej naszej szkoły.
Zapraszamy do udziału w KONKURSIE KODOWANIA W PROGRAMIE SCRATCH - „BEZPIECZNY INTERNET”
Dzisiaj (7.02.2023 r.) odbył się w naszej szkole apel z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu. Dzieci klas 1 - 3 poznawały i utrwalały podstawowe zasady poruszania się w sieci internetowej. Apel przygotowała i przedstawiła klasa 3b pod opieką p. Beaty Mąsior.
Dzień Bezpiecznego Internetu 2022 obchodzimy 8 lutego.
Tegoroczne hasło to: „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”.
Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI) obchodzony jest z inicjatywy Komisji Europejskiej od 2004 roku. Początkowo wydarzenie to świętowały jedynie państwa europejskie, ale już od lat DBI przekracza granice Europy angażując państwa z całego świata.
Organizatorem tego wydarzenia w Polsce od 2005 roku jest Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), które tworzą państwowy instytut badawczy NASK oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – realizatorzy unijnego programu „Łącząc Europę” (ang. Connecting Europe Facility – CEF). Głównym partnerem wydarzenia jest Fundacja Orange.
Głównym celem DBI jest inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych, zaznajomienie rodziców, nauczycieli i wychowawców z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu.
REGULAMIN KONKURSU DLA KLAS 1-3
na plakat, obrazek pt. „Bezpiecznie w Internecie" promujący bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie
Cele konkursu:
1. Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych.
2. Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
REGULAMIN:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I, II.III.
2. Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie pracę.
3. Uczeń zgłaszający pracę zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
4. Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Paint.
5. Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła,
rysunki itp.) będą odrzucane.
6. Nazwa pliku powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. jan_nowak_2b
7. Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs Bezpiecznie w Internecie” Classroom. Kod do konkursu dla klas 1-3: xkry3qi
8. Ocenie podlegać będzie:
- estetyka wykonania pracy
- oryginalność pomysłu
- zgodność z tematem
9. Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie powołana komisja konkursowa.
10. Organizatorzy przewidują:
a) dyplomy dla laureatów konkursu
b) zamieszczenie prac na stronie internetowej szkoły.
11. Uwagi końcowe:
Terminy konkursu
1. Czas trwania konkursu: 10.01. 2022 r. – 28.01. 2022 r.
2. Zgłoszenie prac w terminie do 28 stycznia 2022 roku.
3. Ogłoszenie wyników na stronie internetowej szkoły odbędzie się 1.02.2022 r.
REGULAMIN KONKURSU dla klas 4-8
na prezentację Classroom, pt. „Bezpiecznie w Internecie" promującą bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie.
Cele konkursu:
1. Propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych.
2. Włączenie się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
REGULAMIN:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 4-8
2. Uczeń biorący udział w konkursie zgłasza tylko jedną wykonaną przez siebie prezentację.
3. Uczeń zgłaszający prezentację zaświadcza tym samym, że wykonał ją samodzielnie.
4. Prace powinny być wykonane samodzielnie w programie Prezentacje Classroom w bieżącym zadaniu (kod konkursu: axeohvb)
5. Prace zawierające gotowe elementy (kliparty, kopiowane z Internetu obrazy, zdjęcia, hasła,
rysunki itp.) będą odrzucane. Należy wykonać rysunki w programie Paint i wkleić je do prezentacji.
6. Nazwa autora powinna być napisana w slajdzie tytułowym, powinna zawierać imię, nazwisko oraz klasę, np. Jan Nowak 7b
7. Prace należy przesłać w zadaniu-projekcie „Konkurs Bezpiecznie w Internecie dla klas 4-8” Classroom.
8. Ocenie podlegać będzie:
- treść haseł i ich czytelność,
- estetyka wykonania prezentacji,
- oryginalność pomysłu,
- zgodność z tematem.
9. Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie powołana komisja konkursowa.
10. Organizatorzy przewidują:
a) dyplomy dla laureatów konkursu
b) zamieszczenie prac na telebimie w szkole.
11. Uwagi końcowe:
Terminy konkursu
1. Czas trwania konkursu: 10.01. 2022 r. – 28.01. 2022 r.
2. Zgłoszenie prezentacji w terminie do 28 stycznia 2022 roku.
3. Ogłoszenie wyników na stronie internetowej szkoły odbędzie się 1.02.2022 r.
SZKOŁA ODPOWIEDZIALNA CYFROWO
Zapraszamy na wykład online pt. "Młodzież w świecie gier cyfrowych"
środa, 22.09.2021, godz. 17:00
Wykład jest elementem projektu "SZKOŁA ODPOWIEDZIALNA CYFROWO" w którym nasza szkoła bierze udział oraz wynikiem ogólnopolskich badań zreazlizowanych w ramach projektu badawczo - edukacyjnego "Granie na ekranie"
Strona 1 z 3
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- Następny artykuł
- koniec