- Szczegóły
-
on 23 październik 2024
-
Odsłony: 148
- Szczegóły
-
on 20 październik 2024
-
Odsłony: 272
Europejski Tydzień Kodowania ma na celu upowszechnienie kodowania, myślenia obliczeniowego i umiejętności cyfrowych, a jednocześnie zbliżenie zmotywowanych osób do świętowania kreatywności i innowacji za pomocą kodu. Nasza szkoła będzie uczestniczyć w EU Code Week od poniedziałku 21 października 2024 do piątku 25 października 2024. W ramach Tygodnia Kodowania planujemy:
- Warsztaty dla klas 1- 3 zapoznające uczniów z kodowaniem na dywanie i programowaniem różnych robotów oraz poznanie możliwości tworzenia projektów w środowisku Scratch.
- Warsztaty dla klas 4- 8 z tworzenia przez uczniów programów w środowisku Scratch.
- Warsztaty w programowaniu robotów Photonów.
- Warsztaty z druku 3D.
- Konkurs „Koduję i zyskuję - Bezpieczny Internet”.
Kodujcie razem z nami!
- Szczegóły
-
on 17 październik 2024
-
Odsłony: 137
W dniu 15 października odbyła się gala wręczenia nagród KATOWICKI DIAMENT EDUKACYJNY.
W tym roku aż pięcioro naszych uczniów otrzymało takie wyróżnienie.
W kategorii sport byli to Yaroslava Osadcha, Jan Adamiok i Oliwia Lenatowicz. Natomiast w kategorii kultura i sztuka Tymon Augustyniak i Karolina Gala.
Nagrodzonym serdecznie
GRATULUJEMY!
- Szczegóły
-
on 16 październik 2024
-
Odsłony: 274
KONKURS „KODUJĘ i ZYSKUJĘ - BEZPIECZNY INTERNET”.
Celem
konkursu jest rozwijanie zainteresowań informatycznych i wyobraźni wśród uczniów oraz inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci do zasobów internetowych, zaznajomienie z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu.
Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I – VIII.
Uczestnicy będą oceniani w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 1-4 i klasy 5-8.
2. Osoby biorące udział w konkursie przygotowują historyjkę obrazkową (animację) w programie
SCRATCH na temat BEZPIECZEŃSTWA W INTERNECIE. Wskazują zagrożenia i korzyści związane z korzystaniem z Internetu.
3. Historyjka powinna być spójna i logiczna oraz posiadać świat przedstawiony (miejsce akcji, bohaterów, wydarzenia ułożone w porządku chronologicznym, musi zawierać dialogi między postaciami).
4. Prace powinny być wykonane indywidualnie. Animacja nie może być modyfikacją innych projektów, ma uruchamiać się po kliknięciu na „flagę”. Materiały wykorzystane w pracy mogą pochodzić z biblioteki dostępnej w programie lub zostać wykonane własnoręcznie w Scratchu. Gotowe projekty, należy przesyłać na szkolnej platformie Classroom. Kod dołączenia do konkursu: bkqfme7
5. Termin przesyłania
prac: 22.10.2024, ogłoszenie wyników 23.10.2024 roku.
Wyniki zostaną umieszczone na stronie internetowej naszej szkoły.